Witajcie! :D

Udostępnij ten post

Cześć!
Jestem Kinga, urodziłam się 17 stycznia 2004 roku. Jestem niską, puchatą dziewczyną typu tomboy. Mam włosy w odcieniu ciemnego blondu. Często jestem nazywana "Ciastgiem", "Hiakrem" i "Douglas'em". Ale to ze względu na blogi ;). Mieszkam w Polsce, województwo Kujawsko-pomorskie. Nie mam drugiej połówki. Wolę spędzać dnie z kubkiem herbaty/kakao i z dobrą książką. Moim zainteresowaniem, o którym prawie każdy wie- to pisanie opowiadań. Zmyślne stworzenia to moja specjalność.

Szalona i tryskająca energią, 12-latka- takimi słowami można mnie określić. Potrafię wywrócić komuś świat do góry nogami. Charakteryzuję się pomysłowością, i dociekliwością. Zawsze dopnę swego. Może i jestem nieco "świeża" i lekko niedoświadczona, ale mi to nie przeszkadza, i mam nadzieję, że nie przysporzy mi to problemów. Jestem bardzo kreatywna. Potrafię znaleźć wiele innych rozwiązań.
Na tym blogu, znajdziecie informacje na temat mojego życia, jakieś przepisy na jedzenie, przedmioty z instrukcjami DIY, opowiadania i recenzje książek i kosmetyków. 
Więcej dowiecie się, czytając tego oto bloga! :3 
Bye.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz